KSIĄŻKA
Strategia korporacji [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Opracowanie zbiorowe
Ilość stron 190
Okładka miękka
Opis "Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omawia najważniejsze wyzwania towarzyszące tworzeniu strategii na szczeblu centrali korporacji oraz wdrożeniu na poziomie jednostek biznesowych. Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane przykładami firm działających niemal we wszystkich regionach świata. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi na ważne pytania:- Jaka jest logika dywersyfikacji horyzontalnej, czyli poszerzenia zakresu produktowego i rynkowego?- Jaka jest logika integracji pionowej, czyli długości łańcucha wartości korporacji?- Jakie są główne ścieżki wzrostu?- Jak zarządzać portfelem jednostek biznesowych?- Jak zbudować ogólną architekturę modelu biznesowego skomplikowanej i wielowymiarowej korporacji?"
EAN 9788326483325
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2019-05-21
ISBN 978-83-264-8332-5
Autor Opracowanie zbiorowe
Wydanie 1
Rok wydania 2015
Ilość stron 190
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Długość (razem z opakowaniem) 240
Szerokość (razem z opakowaniem) 168
Wysokość (razem z opakowaniem) 15