KSIĄŻKA
Strategia Konkurencji (twarda) - Michael E. Porter [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Michael E. Porter
Ilość stron 460
Okładka twarda
Opis Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności tak, że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu.
Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat - zaakceptował i zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie.
Jeśli światowa literatura ekonomiczna stworzyła wiedzę przekładającą się na rzeczywiste wyniki finansowe firm i tempo wzrostu gospodarczego państw, to dzieła Portera są jej częścią.
Główne zagadnienia omawiane w tej książce to:
* teoria gier w decyzjach strategicznych firm,
* techniki odczytywania sygnałów rynkowych,
* tworzenie map strategicznych sektorów gospodarki,
* analiza firm i sektorów w różnych fazach dojrzewania,
* warianty strategiczne firm w zależności od warunków w sektorze,
* prognozowanie kosztów i korzyści posunięć strategicznych firmy.
EAN 9788362195787
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2010-12-06
Tytuł oryginalny Strategia Konkurencji (twarda)
ISBN 978-83-62195-78-7
Autor Michael E. Porter
Rok wydania 2010
Wydawca MT Biznes
Ilość stron 460
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 23,5 cm
Długość (razem z opakowaniem) 240
Szerokość (razem z opakowaniem) 164
Wysokość (razem z opakowaniem) 32