KSIĄŻKA
Strategia Konkurencji (twarda) - Michael E. Porter [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Biznes - opracowania ogólne |
Autor | Michael E. Porter |
Ilość stron | 460 |
Okładka | twarda |
Opis |
Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności tak, że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu. Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat - zaakceptował i zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie. Jeśli światowa literatura ekonomiczna stworzyła wiedzę przekładającą się na rzeczywiste wyniki finansowe firm i tempo wzrostu gospodarczego państw, to dzieła Portera są jej częścią. Główne zagadnienia omawiane w tej książce to: * teoria gier w decyzjach strategicznych firm, * techniki odczytywania sygnałów rynkowych, * tworzenie map strategicznych sektorów gospodarki, * analiza firm i sektorów w różnych fazach dojrzewania, * warianty strategiczne firm w zależności od warunków w sektorze, * prognozowanie kosztów i korzyści posunięć strategicznych firmy. |
EAN | 9788362195787 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2010-12-06 |
Tytuł oryginalny | Strategia Konkurencji (twarda) |
ISBN | 978-83-62195-78-7 |
Autor | Michael E. Porter |
Rok wydania | 2010 |
Wydawca | MT Biznes |
Ilość stron | 460 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 16 x 23,5 cm |
Długość (razem z opakowaniem) | 240 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 164 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 32 |
Biznes - opracowania ogólne
Książki