KSIĄŻKA
Strategia Konkurencji - Michael E. Porter [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Seria Światowe Bestsellery Biznesowe
Autor Michael E. Porter
Ilość stron 464
Okładka twarda
Opis Strategia konkurencji Michaela E. Portera, to klasyczne dzieło na ten temat. Światowy bestseller, który od lat stanowi źródło wiedzy o strategii działania firm. " Książka - jak czytamy w przedmowie autora - została napisana z myślą o praktykach, odczuwających potrzebę opracowania strategii dla konkretnego przedsiębiorstwa, oraz naukowcach, którzy starają się lepiej zrozumieć konkurencje. Jest ona adresowana również do innych osób pragnących zrozumieć swój sektor i swoich konkurentów. Analiza konkurencji jest ważna nie tylko przy formułowaniu strategii przedsiębiorstwa, lecz także dla korporacji, marketingu, analizy papierów wartościowych i wielu innych dziedzin gospodarki. Mam nadzieję, ze książka dostarczy przydatnej wiedzy praktykom pełniącym funkcje na różnych szczeblach organizacyjnej hierarchii."
EAN 9788388970870
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2006-11-29
Tytuł oryginalny Strategia Konkurencji
ISBN 83-88970-87-9
Seria Światowe Bestsellery Biznesowe
Autor Michael E. Porter
Rok wydania 2006
Wydawca MT Biznes
Ilość stron 464
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 23,5 cm