KSIĄŻKA
STRAKTYKA. Jak w cyfrowych czasach strategia połączyła się z taktyką [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Własna działalność
Opis

Strategia + Taktyka = Straktyka!

Do dziś wiele organizacji rozumie strategię jako długookresowy plan działania - a to poważny błąd! Tradycyjne podejście do strategii w cyfrowym i zmiennym świecie po prostu przestało działać. Planowanie strategii na cały rok, dwa lata albo nawet trzy? Czasy, w ktĂłrych było to możliwe, już dawno minęły.

W obliczu wyzwań coraz szybciej zmieniającego się biznesu firmy nie są w stanie poświęcać czas na refleksję i realizację tradycyjnej strategii. Dlatego musimy na nowo przemyśleć podejście do zarządzania strategicznego!

W odpowiedzi na nowe wyzwania firm Chris Outram, uznany ekspert i doradca strategiczny, przedstawia STRAKTYKĘ! Â

Strategia + Taktyka = Straktyka! Â

To innowacyjne połączenie taktyki i strategii w duchu agile, ktĂłre pozwala szybko reagować na zmiany i adaptować się do nowych warunkĂłw biznesowych. W ten sposĂłb możesz odkrywać nowe, zaskakujące szanse wzrostu dla Twojej firmy, a tym samym wykorzystywać rodzaje działań taktycznych do uzyskania przewagi rynkowej. Książka zawiera doświadczenia i spostrzeżenia około 60 przedsiębiorcĂłw, dyrektorĂłw generalnych i prezesĂłw, dzięki czemu zdobędziesz inspiracje i nowe pomysły dla Twojego biznesu!

Dzięki lekturze książki:

  • dowiesz się, dlaczego w cyfrowym świecie rĂłżnica między strategią a taktyką zaciera się,
  • poznasz STRAKTYKĘ, czyli nowe podejście do zarządzania strategicznego, ktĂłre łączy działania krĂłtko- i długoterminowe,
  • przekonasz się, jakie praktyczne zastosowanie dla Twojego biznesu ma straktyka i dowiesz się, jak ją wdrażać,
  • odkryjesz 4 nowe rodzaje taktyk na miarę nowej rzeczywistości biznesowej,
  • poznasz czynniki decydujące o tym, czy dany rynek jest podatny na cyfryzację i gwałtowne zmiany,
  • dowiesz się, jakie są 4 etapy procesu strategicznego w świecie straktyki,
  • sprawdzisz, czym zdaniem autora są firmy "czysto cyfrowe" i hybrydowe oraz jak wygląda walka między nimi,
  • poznasz 10 zasad, dzięki ktĂłrym odniesiesz sukces w cyfrowym świecie - niezależnie od tego, czy Twoja firma jest "czysto cyfrowa", czy hybrydowa!
EAN 9788395873164
Dział KSIĄŻKA
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]