KSIĄŻKA
Sprzedaż Usług - Ulf Rader [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Biznes - opracowania ogólne |
Autor | Ulf Rader |
Ilość stron | 150 |
Opis |
SPRZEDAŻ USŁUG to praktyczny poradnik dla wszystkich firm sprzedających usługi, zarówno w czystej formie, jak i w połączeniu z towarami. W książce przedstawiamy różne style sprzedaży występujące w branży usługowej. Będziesz miał możliwość przeanalizowania własnego stylu sprzedaży i skorzystania ze wskazówek, jak go rozwinąć, aby osiągać dużo lepsze wyniki. Radzimy też, w jaki sposób pracować z klientami posiadającymi różny styl dokonywania zakupów. Ponadto przedstawiamy czynniki mające wpływ na zwiększenie opłacalności i efektywności sprzedaży. Radzimy również, jak przeprowadzać spotkania i pracować z klientami kluczowymi, nowymi klientami itp. Wybrane zagadnienia: - Jak zatrzymać kluczowych klientów i zwiększyć sprzedaż na ich rzecz - Jak pozyskać nowych klientów i nawiązać z nimi długofalową współpracę - Jak zwiększyć prawdopodobieństwo zaakceptowania oferty przez klienta - Opracowanie efektywnego systemu sprzedaży usług - Style sprzedaży i style dokonywania zakupów - 10 ważnych czynników, mających wpływ na efektywność sprzedaży usług - Przeanalizuj i rozwiń własny styl sprzedaży - System pracy z kluczowymi klientami - Testy sprawdzające - Warsztaty |
EAN | 9788389537027 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2006-10-02 |
Tytuł oryginalny | Sprzedaż Usług |
ISBN | 83-89537-02-8 |
Autor | Ulf Rader |
Rok wydania | 2006 |
Wydanie | I |
Wydawca | BL Info |
Ilość stron | 150 |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 15,5 x 22,8 cm |
Ulf Rader
Biznes - opracowania ogólne
Książki