KSIĄŻKA
Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Ilość stron 458
Okładka miękka
Opis "Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia" to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych. Autor łączy dyscyplinę wywodu naukowego z lekkością pióra i erudycją, a jako doświadczony przedsiębiorca - urozmaica tekst książki licznymi przykładami z życia i relacjami z osobistych doświadczeń.
EAN 9788379423910
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2015-03-03
ISBN 978-83-7942-391-0
Klasa wieloletnie
Rok wydania 2015
Ilość stron 458
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]