KSIĄŻKA
Sponsoring telewizyjny. Teoria i praktyka - Marzena Barańska [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Marzena Barańska
Ilość stron 146
Okładka miękka
Opis W dobie przewagi podaży nad popytem producenci i usługodawcy, dokonując analiz rynku, poszukują rozwiązań, pozwalających na utrzymanie lub wzrost sprzedaży wyrobów. Jednym z coraz ważniejszych czynników w zakresie przygotowywanych strategii rozwoju jest umiejętność zainteresowania potencjalnego klienta własną ofertą, ale również podejmowanie działań, które w długofalowej perspektywie kształtować będą reputację, prestiż i renomę firmy. Wymienione elementy stanowią kwintesencję prawidłowo opracowanej strategii marketingowej, której rola w ostatnich latach znacznie wzrosła. Wiele instytucji funkcjonujących na rynku wyraźnie podkreśla, że sukces ekonomiczny jest odzwierciedlaniem skutecznego marketingu. Mechanizm komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem przyjmuje różne rozwiązania, zaś intensyfikacja działań marketingowych podejmowanych przez jednostki organizacyjne adresowana jest do wszystkich potencjalnych nabywców i usługodawców. Każdy z podmiotów opracowując strategię działania, stara się tak zsynchronizować poszczególne części składowe, aby wiedza na temat prezentowanej potencjalnym klientom oferty miała charakter trwały, a różnorodność i odmienność stosowanych technik, podkreślała obecność rekomendowanego produktu na rynku. Eksponowanie walorów oferty, koncentruje się na wyrażaniu właściwości poprzez: obraz, dźwięk, kontekst sytuacyjny, slogan, wypowiedź, hasło itp. Opis stanowi fragment Wstępu
EAN 9788360677537
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2020-11-10
ISBN 978-83-60677-53-7
Autor Marzena Barańska
Ilość stron 146
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 1680x2420