KSIĄŻKA
Sponsoring Klucz Nowoczesnego Marketingu - Marek Datko [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Marketing |
Autor | Marek Datko |
Ilość stron | 526 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca edukacja konsumenta powodują, że zmniejsza się jego lojalność wobec marki czy firmy. Aby skutecznie działać w tych warunkach przedsiębiorstwo powinno wyróżniać się wśród innych uczestników rynku, stworzyć swój własny wizerunek w świadomości nabywców. Sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mając w świadomości pozytywny wizerunek firmy, dokonają zakupu jej produktów, co winno przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny. Kwoty przeznaczane na sponsoring są coraz poważniejszą częścią budżetów promocyjnych firm. W wielu z nich wydaje się na ten cel ponad 50 mln PLN rocznie. Konieczność zaangażowania tak dużych sum może stwarzać trudność w przekonującym ich uzasadnieniu zarządom i radom nadzorczym. |
EAN | 9788374881722 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2012-04-02 |
Tytuł oryginalny | Sponsoring Klucz Nowoczesnego Marketingu |
ISBN | 978-83-7488-172-2 |
Autor | Marek Datko |
Rok wydania | 2012 |
Wydawca | Placet |
Ilość stron | 526 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 16,5 x 23,5 cm |
Marketing
Książki