KSIĄŻKA
Społeczne aspekty nowych mediów - Dijk Jan Van [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Dijk Jan Van
Ilość stron 392
Okładka miękka
Opis Podręcznik jest uznanym na całym świecie, całościowym wprowadzeniem do socjologicznej analizy wpływu nowych mediów na życie społeczne, zarówno w jego wymiarze prywatnym, jak i publicznym. Autor przedstawia technologiczne, ekonomiczne, polityczne, socjologiczne, kulturowe i psychologiczne aspekty nowych mediów. Ukazuje rewolucję medialną, jaka przetoczyła się w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat, zwłaszcza rozpowszechnienie Internetu, telefonii komórkowych, sieci komputerowych oraz zarysowuje główne perspektywy badania i rozumienia współczesnego, globalnego społeczeństwa sieci. Moim celem była maksymalnie interdyscyplinarna analiza społecznych aspektów nowych mediów. Istnieje ku temu kilka zasadniczych powodów. Jak wyjaśnię, w społeczeństwie sieci poziomy mikro, mezzo i makro są ze sobą blisko powiązane, a granice oddzielające różne dyscypliny naukowe w wielu miejscach po prostu zanikają. Aby pojąć przyczyny i skutki wprowadzenia i wykorzystywania nowych mediów we współczesnym społeczeństwie, trzeba zastosować podejście interdyscyplinarne. Taka strategia spowoduje oczywiście krytyczne uwagi specjalistów od technologii, ekonomii, politologii, prawa, kultury i psychologii, wytykające mi braki w analizie. Jestem gotów podjąć to ryzyko, licząc na to, że nakreślę obraz pozwalający na pełniejsze zrozumienie zjawiska nowych mediów. Z tekstu
EAN 9788301162900
Dział KSIĄŻKA
Tytuł oryginalny The Network Society. Social Aspects of New Media
ISBN 9788301162900
Autor Dijk Jan Van
Rok wydania 2021
Ilość stron 392
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16.5x23.5cm