KSIĄŻKA
Śmiało. Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowym - Peter H. Diamandis [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Peter H. Diamandis
Ilość stron 310
Okładka miękka
Opis Dla człowieka naturalne jest myślenie liniowe. Do niedawna zmiany zachodzące w świecie miały przeważnie właśnie taki charakter. Do dziś większość przedsiębiorstw zadowala się wzrostem liniowym, choć współcześnie globalizacja i rozwój technologii postępują wykładniczo i wiele dziedzin nauki rozwija się w ten sposób: informatyka, elektronika, nanotechnologia, biologia molekularna. W takim środowisku szanse na rzeczywiście spektakularny sukces mają przedsiębiorcy myślący w sposób wykładniczy. Trzymasz w ręku książkę, która została pomyślana jako manifest przedsiębiorcy wykładniczego i równocześnie jego podręcznik. Idea jest prosta: należy rozwiązać problem, który nęka miliardy ludzi, i dzięki temu wywrzeć pozytywny wpływ na świat, spełnić swoje marzenia i znaleźć drogę do prawdziwego sukcesu. Należy przy tym myśleć wykładniczo i odważnie realizować swoje cele. Dr Peter Diamandis - jest prezesem fundacji X PRIZE, wspierającej wdrażanie wynalazków o kluczowym znaczeniu dla dobra ludzkości. Założył wiele błyskotliwych firm, takich jak np. Zero Gravity Corporation, Rocket Racing League czy Space Adventures. Studiował na MIT (genetyka molekularna i inżynieria kosmiczna), a w Harvard Medical School uzyskał stopień doktora nauk medycznych.Steven Kotler - jest autorem wielu bestsellerów, przetłumaczonych na ponad 30 języków. Jego artykuły publikowano m.in. w "New York Times Magazine", "Atlantic Monthly", "Wired", "GQ, Outside", "Popular Science", "Discover" i "Wall Street Journal". Prowadzi blog o nowych technologiach oraz innowacjach.
EAN 9788328321786
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2017-02-20
ISBN 978-83-283-2178-6
Autor Peter H. Diamandis
Rok wydania 2017
Wydanie 1
Ilość stron 310
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Długość (razem z opakowaniem) 210
Szerokość (razem z opakowaniem) 140
Wysokość (razem z opakowaniem) 20