KSIĄŻKA
Skuteczność promocji internetowej - Karol Łopaciński [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Marketing |
Autor | Karol Łopaciński |
Ilość stron | 232 |
Okładka | miękka |
Opis |
Książka Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna: wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie; przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej; przedstawia istotę Business Inteligence - technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie; ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej; przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia; prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw. |
EAN | 9788320821925 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2015-05-06 |
ISBN | 978-83-208-2192-5 |
Autor | Karol Łopaciński |
Rok wydania | 2015 |
Ilość stron | 232 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 145 x 205 x 14 |
Marketing
Książki