KSIĄŻKA
Skuteczność promocji internetowej - Karol Łopaciński [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Karol Łopaciński
Ilość stron 232
Okładka miękka
Opis Książka Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna: wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie;
przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej;
przedstawia istotę Business Inteligence - technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie;
ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej;
przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia;
prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.
EAN 9788320821925
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2015-05-06
ISBN 978-83-208-2192-5
Autor Karol Łopaciński
Rok wydania 2015
Ilość stron 232
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 145 x 205 x 14