KSIĄŻKA
Skuteczne Social Media - Anna Miotk [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Anna Miotk
Ilość stron 256
Okładka broszurowa
Opis Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym? Czyżby bańka pękła? Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdę pomóc Czytelnikom rozwiązać problemy wiążące się z ich obecnością w mediach społecznościowych. Wychodzi od podstaw. Uświadamia nam, dlaczego mimo wszystko warto inwestować w obecność w tej sferze. Podpowiada działania skuteczne dla różnych typów firm i różnych celów biznesowych. Odpowiada na często pojawiające się pytanie: "Dlaczego efekt komunikacji w mediach społecznościowych nie jest natychmiastowy?". Zwraca uwagę na narzędzia marketingowe sprawdzające się w sferze nowych mediów, wskazuje, jak mierzyć efekty działań oraz jakie trendy pojawiają się w badaniach skuteczności strategii SM.
EAN 9788324649327
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2013-02-15
ISBN 978-83-246-4932-7
Autor Anna Miotk
Rok wydania 2013
Ilość stron 256
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 14 x 20 cm
Długość (razem z opakowaniem) 205
Szerokość (razem z opakowaniem) 140
Wysokość (razem z opakowaniem) 14