KSIĄŻKA
Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie [KSIĄZKA]

7999

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Opis

Twoje zasięgi spadają? Chcesz skutecznie promować markę i sprzedawać na Facebooku i Instagramie? Ten uporządkowany poradnik pokaże Ci, jak krok po kroku tworzyć reklamy, ktĂłre działają. Poznaj najlepsze praktyki i sprawdzone rozwiązania. Wznieś swoje kampanie na wyższy poziom!

Książka "Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie" to przystępny, uporządkowany przewodnik po reklamach na Facebooku i Instagramie. Artur Jabłoński każdorazowo patrzy na konfigurację reklamy od strony technicznej, ale rĂłwnież strategicznej.

Nauczysz się, jak samodzielnie tworzyć krok po kroku skuteczne kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie zgodnie z najlepszymi praktykami, ktĂłre Artur wypracowywał latami wraz ze swoim zespołem.

Dowiesz się, jak osadzać reklamy na Facebooku i Instagramie w kontekście swoich innych aktywności marketingowych, przestaniesz przepalać budżet reklamowy i osiągniesz lepsze, satysfakcjonujące Cię wyniki.

NA PONAD 300 STRONACH ZNAJDZIESZ ODPOWIEDZI M.IN. NA PYTANIA: Jak krok po kroku tworzyć reklamy na Facebooku i Instagramie? Jakie czynniki wpływają na cenę reklam? Jak tworzyć angażujące grafiki i pisać teksty zachęcające do zakupu? Jak uruchomić reklamy na Messengerze? Ile kosztuje generowanie leadĂłw za pomocą formularzy kontaktowych na Facebooku? Jak analizować reklamy i mierzyć ich skuteczność? DLA KOGO JEST TA KSIĄŻKA? Dla marketerĂłw, PR-owcĂłw i pracownikĂłw agencji reklamowej Dla właścicieli firm i szefĂłw działu, ktĂłrzy zlecają reklamy podmiotom zewnętrznym - agencjom, freelancerom Dla każdego, kto chciałby zgłębić tajniki konfigurowania reklamy na Facebooku i Instagramie Książka startuje od poziomu osĂłb początkujących - takich, ktĂłre nigdy jeszcze nie puściły reklamy - i przeprowadza krok po kroku przez poszczegĂłlne etapy konfiguracji. Jest w niej rĂłwnież jednak sporo treści dla osĂłb zaawansowanych - trikĂłw optymalizacyjnych czy omĂłwienia trudnych przypadkĂłw i skomplikowanych rozwiązań. Dlatego właśnie cały jeden moduł (książka składa się z czterech) poświęcony jest optymalizacji działań reklamowych.

Książka "Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie" pomoże Ci zrozumieć cały proces pracy nad kampanią na Facebooku, jak rĂłwnież wychwytywać ewentualne błędy wspĂłłpracownikĂłw, gdyby naszła Cię ochota na kontrolę efektĂłw ich pracy na koncie reklamowym.

DLACZEGO POWSTAŁA TA KSIĄŻKA? Gdy siadałem do pisania tej książki, postawiłem sobie dwa cele. Chciałem, żeby czytelnik po jej lekturze:

potrafił samodzielnie skonfigurować krok po kroku kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie zgodnie z najlepszymi praktykami, ktĂłre wypracowywałem latami wraz ze swoim zespołem, osadzał reklamę na Facebooku w kontekście swoich innych pozostałych aktywności marketingowych i rozumiał wspĂłłzależności między nimi. Kampania na Facebooku nie działa w izolacji - jest jak każda inna kampania reklamowa.

Zbyt często spotykam się z podejściem, że promowanie postĂłw będzie lekiem na całe zło - uzdrowi słabo funkcjonujący biznes, znajdzie klientĂłw na nieciekawą i nieatrakcyjną usługę, sprzeda wszystko, pomimo problemĂłw z obsługą klienta, i tak dalej.

Dlatego tak bardzo zależało mi na tym, żeby wielokrotnie nawiązywać do innych działań, narzędzi czy sytuacji, ktĂłre mają i będą mieć wpływ na wyniki Twoich kampanii na Facebooku i Instagramie. Pokazać szerszy kontekst.

Przez kilka lat działania agencji i prowadzenia eksperymentĂłw, ktĂłre wspĂłlnie z pracownikami prowadzimy wypracowaliśmy szereg praktyk w zakresie remarketingu, ktĂłre pozwalają nam wznieść kampanie na wyższy poziom.

Nie twierdzę, że są to najlepsze możliwe sposoby działania w każdej sytuacji. Niemniej wdrażamy je praktycznie w każdej kampanii, ktĂłrą prowadzimy, i pomagają nam one osiągać dobre wyniki lub je poprawiać. Dlatego Ty rĂłwnież daj im szansę!

Artur Jabłoński - CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i reklamach PPC (Google & social media ads). Pracował m.in. dla firm: Ergo Hestia, Oferteo, Wydawnictwo Znak, Otomoto, Otodom, NEUCA, Sphinx, oraz dla wojewĂłdztw pomorskiego i kujawsko-pomorskiego, a także Instytutu Matki i Dziecka.Â

Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji rĂłżnego typu - od korporacji, przez MŚP, po instytucje kultury czy urzędy. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 4 tys. godzin. To do niego inne agencje wysyłają swoich ludzi, by nauczył ich tworzyć skuteczne kampanie.

Autor bestsellerowych poradnikĂłw biznesowych: "Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie" (książki, ktĂłrą trzymasz w rękach), "Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)" i "Zrozumieć Marketing", jak rĂłwnież jednego z najpoczytniejszych polskich blogĂłw o marketingu - www.ArturJablonski.com - i podcastu "Konkretnie o marketingu".

Wykładowca licznych studiĂłw podyplomowych w całej Polsce: w Wyższych Szkołach Bankowych, Akademii GĂłrniczo-Hutniczej w Krakowie oraz na Politechnice Białostockiej.

Nagradzany prelegent najważniejszych konferencji marketingowych w kraju.

Â

EAN 9788395140167
Dział KSIĄŻKA