KSIĄŻKA
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie - Nir Eyal, Ryan Hoover [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Ekonomia
Autor Nir Eyal, Ryan Hoover
Ilość stron 240
Okładka miękka
Opis Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania -czegokolwiek i przez cały dzień - a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie zaplanował. Twoje działania zostały przewidziane i uprzedzone. Twoje nawyki - zaprogramowane i utrwalone. W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać. Nir Eyal - jest wykładowcą na Stanford Graduate School of Business i Hasso Plattner Institute of Design oraz autorem licznych publikacji z dziedziny technologii, psychologii i biznesu, publikowanych w "The Harvard Business Review", "The Atlantic", TechCrunch i "Psychology Today". Dzięki własnym doświadczeniom zawodowym i studiowaniu wyników wieloletnich badań stał się niekwestionowanym autorytetem w dziedzinie technik marketingowych opartych na nawykach konsumentów.
EAN 9788328318182
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2016-03-18
ISBN 978-83-283-1818-2
Autor Nir Eyal, Ryan Hoover
Rok wydania 2016
Ilość stron 240
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 140 x 208