KSIĄŻKA
Silna Marka Istota I Kreowanie - Jacek Kall [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Jacek Kall
Ilość stron 368
Okładka broszurowa
Opis Stworzenie silnej marki jest obecnie celem wielu menedżerów, ponieważ silna marka to marka, którą nabywa wielu kupujących, marka, przy której kupujący zapomina na chwilę o cenie, a także marka, która oferuje kupującym więcej niż marka przeciętna. W książce Autor przedstawił w sposób jasny i przejrzysty zagadnienia związane z istotą kreowania i zarządzania marką, począwszy od momentu określenia jej unikatowej istoty, użyteczności i tożsamości, przez proces tworzenia nazwy marki, określenie swoistej architektury marki, aż po budowanie świadomości jej istnienia, zachęcanie do zakupu na próbę, budowanie lojalności nabywców oraz wykorzystanie wykreowanego w marce potencjału do jej rozciągnięcia na nowe produkty.
EAN 9788320812886
Dział KSIĄŻKA
Tytuł oryginalny Silna Marka Istota I Kreowanie
ISBN 83-208-1288-7
Autor Jacek Kall
Rok wydania 2001
Wydawca PWE
Ilość stron 368
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 24 cm