KSIĄŻKA
Rynek współczesnych mediów lokalnych w Wielkopolsce. Studium medioznawczo-politologiczne - Ryszard Kowalczyk [KSIĄŻKA]

3999

Wysyłamy w 24h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499

Zamów w ciągu 9 godzin 18 minut,
a otrzymasz produkt już jutro!

Sprawdź warunki
Kategoria Pozostałe
Autor Ryszard Kowalczyk
Ilość stron 376
Okładka miękka
Opis Rozważaniom nad wydarzeniami, zjawiskami i trendami towarzyszącymi formowaniu się rynku mediów lokalnych na ziemiach wielkopolskich towarzyszyła specyficzna perspektywa teoretyczno-metodologiczna badań, a mianowicie paradygmat medioznawczo-politologiczny. Umożliwiał on osadzenie w centrum zainteresowań badawczych problematyki przeobrażeń ilościowo-jakościowych oraz ewolucji statusu współczesnych mediów lokalnych w systemie komunikowania społecznego i politycznego. Stąd też poza polem eksploracji badawczej pozostało wiele niemniej interesujących zagadnień, związanych z poszczególnymi aspektami czy kontekstami funkcjonowania mediów lokalnych, zwłaszcza ich zawartości. W rezultacie publikacja jako taka skupia się jedynie na zarysowaniu wybranych aspektów procesu przeobrażeń i stanu mediów lokalnych we współczesnym województwie wielkopolskim, zachodzącego na tle złożonego procesu transformacji systemowej.
Na zawartość pracy składa się sześć rozdziałów, zakończenie, spis map, tabel i wykresów oraz wykaz źródeł i literatury. Opis stanowi fragment Wstępu
EAN 9788362907106
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2020-11-11
ISBN 978-83-62907-10-6
Autor Ryszard Kowalczyk
Rok wydania 2020
Ilość stron 376
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 1680x2420
Wysokość (razem z opakowaniem) 25
Długość (razem z opakowaniem) 240
Szerokość (razem z opakowaniem) 160