KSIĄŻKA
Rynek współczesnych mediów lokalnych w Wielkopolsce. Studium medioznawczo-politologiczne - Ryszard Kowalczyk [KSIĄŻKA]
3999
Wysyłamy w 24h
Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Zamów w ciągu 9 godzin 18 minut,
a otrzymasz produkt już jutro!
Kategoria | Pozostałe |
Autor | Ryszard Kowalczyk |
Ilość stron | 376 |
Okładka | miękka |
Opis |
Rozważaniom nad wydarzeniami, zjawiskami i trendami towarzyszącymi formowaniu się rynku mediów lokalnych na ziemiach wielkopolskich towarzyszyła specyficzna perspektywa teoretyczno-metodologiczna badań, a mianowicie paradygmat medioznawczo-politologiczny. Umożliwiał on osadzenie w centrum zainteresowań badawczych problematyki przeobrażeń ilościowo-jakościowych oraz ewolucji statusu współczesnych mediów lokalnych w systemie komunikowania społecznego i politycznego. Stąd też poza polem eksploracji badawczej pozostało wiele niemniej interesujących zagadnień, związanych z poszczególnymi aspektami czy kontekstami funkcjonowania mediów lokalnych, zwłaszcza ich zawartości. W rezultacie publikacja jako taka skupia się jedynie na zarysowaniu wybranych aspektów procesu przeobrażeń i stanu mediów lokalnych we współczesnym województwie wielkopolskim, zachodzącego na tle złożonego procesu transformacji systemowej. Na zawartość pracy składa się sześć rozdziałów, zakończenie, spis map, tabel i wykresów oraz wykaz źródeł i literatury. Opis stanowi fragment Wstępu |
EAN | 9788362907106 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2020-11-11 |
ISBN | 978-83-62907-10-6 |
Autor | Ryszard Kowalczyk |
Rok wydania | 2020 |
Ilość stron | 376 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 1680x2420 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 25 |
Długość (razem z opakowaniem) | 240 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 160 |
Ryszard Kowalczyk
Pozostałe
Książki