KSIĄŻKA
Rynek książki w Polsce 2014. Targi, instytucje, media - Piotr Dobrołęcki, Daria Dobrołęcka (twarda) [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Piotr Dobrołęcki, Daria Dobrołęcka
Ilość stron 274
Okładka twarda
Opis Siedemnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce. Tom Targi i instytucje Nowy tom zawierający zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce. Zrealizowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
EAN 9788363879303
Dział KSIĄŻKA
ISBN 978-83-63879-30-3
Autor Piotr Dobrołęcki, Daria Dobrołęcka
Rok wydania 2014
Ilość stron 274
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16.5x23.5 cm