KSIĄŻKA
Reklama - Robert Nowacki [KSIĄŻKA]

4299

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Kategoria Ekonomia
Autor Robert Nowacki
Ilość stron Strony: 250, Format: 16x23 cm
Opis Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu "Reklama" dla szkoły średniej, rozszerzonym o zagadnienia występujące w programie szkół policealnych o profilu reklamowym, a także treści uzupełniające. Podręcznik składa się z jedenastu rozdziałów. Spis treści: Reklama w systemie narzędzi promocyjnych przedsiębiorstwa Cele i klasyfikacje reklamyBudowa przekazu reklamowegoMedia, środki i nośniki reklamyTechniki liternictwaReklama wystawienniczaProgramowanie działalności reklamowejMetody oceny efektywności i skuteczności reklamyPsychologia oddziaływania reklamyWspółpraca z agencją reklamowąPrawo, etyka i estetyka w reklamie
EAN 9788372515421
Dział KSIĄŻKA
ISBN 8372515425
Autor Robert Nowacki
Wydanie Rok wydania: 2008, oprawa broszurowa
Rok wydania 2018
Wydawca Difin
Ilość stron Strony: 250, Format: 16x23 cm
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Długość (razem z opakowaniem) 230
Szerokość (razem z opakowaniem) 160
Wysokość (razem z opakowaniem) 12