KSIĄŻKA
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy [KSIĄŻKA]
Kategoria | Marketing |
Seria | Exclusive |
Autor | August Bullock |
Ilość stron | 248 |
Okładka | miękka |
Opis |
Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości
Ukryte techniki, przyczajone chwytyCokolwiek sądzisz o reklamie podprogowej, nie można odmówić tej iluzji wykorzystywanej w środkach masowego przekazu niesłabnącej popularności. Oskarżana o stosowanie manipulacji, wyśmiewana jako mało skuteczna, uznawana za nielegalną - co takiego ma w sobie, że już od ponad czterystu lat budzi obawy i fascynację? Czy stale obecna na językach dyskutantów, w pracach naukowych albo debatach etycznych odnajduje swoje miejsce także w zakątkach Twojego umysłu? Jak silnie potrafi wpływać na Twoje decyzje, wybory i poglądy? I - co najważniejsze - dlaczego? Sugestie podprogowe mają niezwykle prowokujący charakter. Często, igrając z ludzkimi emocjami, dotykają tematyki erotycznej lub przedstawiają potwory rodem z nocnych koszmarów. W dodatku obrazy z treściami podprogowymi, których znaczenie dociera wyłącznie do Twojej nieświadomości, rozbudzają Twoje najskrytsze lęki i nieujawnione fantazje. Ta książka przedstawia wiele przykładów takich reklam oraz psychologiczne zasady decydujące o ich skuteczności. Odkryj najbardziej kontrowersyjną formę reklamy
|
EAN | 9788324613908 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2008-07-09 |
Tytuł oryginalny | The Secret Sales Pitch: An Overview of Subliminal Advertising |
ISBN | 978-83-246-1390-8 |
Seria | Exclusive |
Autor | August Bullock |
Tłumaczenie | Agnieszka Sobolewska |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 248 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 158x235 |