KSIĄŻKA
Reklama - Adam Grzegorczyk [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Adam Grzegorczyk
Ilość stron 272
Okładka broszurowa
Opis Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie. Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej. W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Książka jest adresowana do studentów oraz uczestników kursów i szkoleń z reklamy. Może być wykorzystana jako podręcznik do zajęć lub do pracy własnej.
EAN 9788320818901
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2010-06-07
Tytuł oryginalny Reklama
ISBN 978-83-208-189-0-1
Autor Adam Grzegorczyk
Rok wydania 2010
Wydawca PWE
Ilość stron 272
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 24 cm