KSIĄŻKA
Publiczność mediów w epoce cyfrowej [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Seria Media Początku Xxi Wieku
Ilość stron 216
Okładka miękka
Opis Tom 31. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają na ich zawartość oraz politykę nadawców. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest książka Publiczność mediów w epoce cyfrowej. W publikacji przedstawiono wyniki najnowszych badań nad różnymi aspektami zmian w audytoriach medialnych i ich skutkami, zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi. Jestem przekonana, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem medioznawców, politologów, socjologów, kulturoznawców oraz badaczy reprezentujących inne dyscypliny naukowe zajmujących się współczesnymi mediami, a zwłaszcza tematyką zmieniającej się roli publiczności współczesnych mediów, złożonej już nie z biernych odbiorców oferty medialnej, ale z aktywnych "użytkowników", "konsumentów" czy "prosumentów" mediów. Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz
EAN 9788375457513
Dział KSIĄŻKA
ISBN 9788375457513
Seria Media Początku Xxi Wieku
Rok wydania 2017
Język polski
Ilość stron 216
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16.1x23.6