KSIĄŻKA
Public Relations Znaczenie Społeczne I Kierunki Rozwoju - Jerzy Olędzki, Dariusz Tworzydło [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Marketing |
Autor | Jerzy Olędzki, Dariusz Tworzydło |
Ilość stron | 360 |
Okładka | twarda |
Opis |
Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego. Poszczególne rozdziały zawierają autentyczne, zaczerpnięte bezpośrednio z praktyki, przykłady różnych działań i zachowań specjalistów PR, obrazujące tezy omawiane w tekstach, a kończą się spisem zalecanej literatury oraz zestawem pytań, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w treści danego rozdziału. Poza podstawową wiedzą z dziedziny PR, podręcznik ten prezentuje zagadnienia dotychczas pomijane lub omawiane bardzo pobieżnie w polskiej literaturze przedmiotu, np.: psychospołeczne podstawy PR, odpowiedzialność i etyka, wewnętrzny PR, PR w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych oraz finansowych i giełdowych. |
EAN | 9788301148669 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2006-12-18 |
Tytuł oryginalny | Public Relations Znaczenie Społeczne I Kierunki Rozwoju |
ISBN | 83-01-14866-7 |
Autor | Jerzy Olędzki, Dariusz Tworzydło |
Rok wydania | 2006 |
Wydawca | PWN |
Ilość stron | 360 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 16,5 x 24 cm |
Marketing
Książki