KSIĄŻKA
Public Relations Znaczenie Społeczne I Kierunki Rozwoju - Jerzy Olędzki, Dariusz Tworzydło [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Jerzy Olędzki, Dariusz Tworzydło
Ilość stron 360
Okładka twarda
Opis Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego. Poszczególne rozdziały zawierają autentyczne, zaczerpnięte bezpośrednio z praktyki, przykłady różnych działań i zachowań specjalistów PR, obrazujące tezy omawiane w tekstach, a kończą się spisem zalecanej literatury oraz zestawem pytań, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w treści danego rozdziału.

Poza podstawową wiedzą z dziedziny PR, podręcznik ten prezentuje zagadnienia dotychczas pomijane lub omawiane bardzo pobieżnie w polskiej literaturze przedmiotu, np.: psychospołeczne podstawy PR, odpowiedzialność i etyka, wewnętrzny PR, PR w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych oraz finansowych i giełdowych.
EAN 9788301148669
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2006-12-18
Tytuł oryginalny Public Relations Znaczenie Społeczne I Kierunki Rozwoju
ISBN 83-01-14866-7
Autor Jerzy Olędzki, Dariusz Tworzydło
Rok wydania 2006
Wydawca PWN
Ilość stron 360
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16,5 x 24 cm