KSIĄŻKA
Public relations w zarządzaniu sytuacjami [KSIĄŻKA]

6070

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Kategoria Marketing
Autor Monika Kaczmarek-Śliwińska
Ilość stron 268
Okładka broszurowa
Opis Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer.
EAN 9788379302437
Dział KSIĄŻKA
Autor Monika Kaczmarek-Śliwińska
Rok wydania 2015
Wydawca Difin
Ilość stron 268
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16x23 cm
Szerokość (razem z opakowaniem) 160
Długość (razem z opakowaniem) 230
Wysokość (razem z opakowaniem) 15