KSIĄŻKA
Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Socjologia ogólna
Seria Media Początku Xxi Wieku
Ilość stron 418
Okładka miękka
Opis Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym, kierowniczym, operacyjnym i edukacyjnym. W publikacji uznano słusznie, iż public relations powinno się traktować jako samodzielną dziedzinę, niezależną od marketingu. W PR trzeba tyle samo mówić i pisać co słuchać, gdyż istotą tej działalności jest sztuka prowadzenia dialogu z otoczeniem, dialogu prowadzonego wszystkimi dostępnymi narzędziami i środkami. Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
EAN 9788375451948
Dział KSIĄŻKA
ISBN 9788375451948
Seria Media Początku Xxi Wieku
Redaktor Olędzki Jerzy
Rok wydania 2010
Język polski
Ilość stron 418
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16.0x23.0cm