KSIĄŻKA
Public Relations Strategia I Nowe Techniki Kreowania Wizerunku (broszurowa) - Wojciech Budzyński [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Marketing |
Autor | Wojciech Budzyński |
Ilość stron | 176 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy. Czytelnik znajdzie tu także konkretne zalecenia, jak stworzyć procedury ochrony wizerunku, w tym "książkę kryzysową", co stanowiło do tej pory tajemną wiedzę agencji public relations i nie pojawiało się w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemyśleniami dotyczącymi rozwoju działań public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku równoległego i działania w równoległej rzeczywistości wirtualnej. Prezentowane rady Autor wspiera interesującymi przykładami ze swojej wieloletniej praktyki. |
EAN | 9788375610215 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2008-11-18 |
Tytuł oryginalny | Public Relations Strategia I Nowe Techniki Kreowania Wizerunku (broszurowa) |
ISBN | 978-83-7561-021-5 |
Autor | Wojciech Budzyński |
Rok wydania | 2008 |
Wydawca | Poltext |
Ilość stron | 176 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 16,5 x 23,5 cm |
Wojciech Budzyński
Marketing
Książki