KSIĄŻKA
Public Relations - Richard Laermer, Michael Prichinello [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Richard Laermer, Michael Prichinello
Ilość stron 252
Okładka miękka
Opis Aby dobrze sprzedać swój produkt, musimy pozyskać świat mediów. Nie wystarczy jednak umiejętne reagowanie na jego potrzeby i dobra autoprezentacja. Tajemnicą ofensywnego PR jest kreowanie opiniii publicznej, prowokowanie dyskusji i tworzenie zapotrzebowania na naszą firmę. Autorzy książki, wskazując na wypróbowane na świecie techniki public relations, uczą nas, jak w tym celu wykorzystać Internet i inne media. Dzięki ich wskazówkom masz szansę stać się prawdziwym profesjonalistą w tej dziedzinie.
EAN 9788389120816
Dział KSIĄŻKA
ISBN 83-89120-81-X
Autor Richard Laermer, Michael Prichinello
Rok wydania 2004
Ilość stron 252
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 150 x 210