KSIĄŻKA
Public Relations A.Davis - Anthony Davis [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Anthony Davis
Ilość stron 284
Okładka broszurowa
Opis W książce zostały opisane zagadnienia związane z ważnym wymiarem zarządzania i planowania, jakim jest kreowanie wizerunku firmy, czyli public relations (PR). W tym wszechstronnym, a jednocześnie przystępnie napisanym opracowaniu omówiono najczęściej stosowane narzędzia PR oraz przeanalizowano ich przydatność i skuteczność. Poza teorią zawarto też wiele praktycznych przykładów i studiów przypadków, pozwalających wykorzystać zdobytą wiedzę w codziennym funkcjonowaniu firmy, oraz ciekawe rozważania nad przyszłością public relations.
EAN 9788320817065
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2007-06-29
Tytuł oryginalny Public Relations A.Davis
ISBN 978-83-208-1706-5
Autor Anthony Davis
Rok wydania 2007
Wydanie I
Wydawca PWE
Ilość stron 284
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 15,5 x 23,5 cm