KSIĄŻKA
Psychologiczne Mechanizmy Reklamy (2008) - Doliński Dariusz [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Reżyseria Doliski Dariusz
Autor Doliński Dariusz
Wykonawca Doliski Dariusz
Ilość stron 320
Okładka twarda
Opis Lektura dla wszystkich, którzy chcą poznać "totalne, a może nawet totalitarne oddziaływanie reklamy na nasze życie". Książka "Psychologiczne mechanizmy reklamy" jest bardzo dobrze napisana, językiem prostym, jasnym (...) barwnym, pełnym przykładów i anegdot przemawiających do wyobraźni czytelnika i zapadających w pamięć. Czyta się ją "jednym tchem". Z recenzji wydawniczej dr Dominiki Maison *_ _*
EAN 9788374891523
Dział KSIĄŻKA
Tytuł oryginalny Psychologiczne mechanizmy reklamy (2008)
ISBN 978-83-7489-152-3
Reżyseria Doliski Dariusz
Autor Doliński Dariusz
Wykonawca Doliski Dariusz
Rok wydania 2008
Ilość stron 320
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 170 x 240