KSIĄŻKA
Psychologia Konsumenta Tw - Katarzyna Stasiuk,Dominika Maison [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Psychologia społeczna |
Autor | Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison |
Ilość stron | 460 |
Okładka | twarda |
Opis |
Książka ukazuje znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu decyzji przez klientów. Psychologia konsumenta Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają autorki tej książki. Wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. |
EAN | 9788301175399 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2014-05-08 |
ISBN | 978-83-01-17539-9 |
Autor | Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison |
Rok wydania | 2014 |
Ilość stron | 460 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 24.0 x 17.5 cm |
Psychologia społeczna
Książki