KSIĄŻKA
Psychologia Konsumenta Tw - Katarzyna Stasiuk,Dominika Maison [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Psychologia społeczna
Autor Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison
Ilość stron 460
Okładka twarda
Opis Książka ukazuje znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu decyzji przez klientów. Psychologia konsumenta Dlaczego kupujemy produkty luksusowe?
Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością?
Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają autorki tej książki. Wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.
EAN 9788301175399
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2014-05-08
ISBN 978-83-01-17539-9
Autor Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison
Rok wydania 2014
Ilość stron 460
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 24.0 x 17.5 cm