KSIĄŻKA
Psychologia Konsumenta - Anna Jachnis [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Psychologia ogólna
Autor Anna Jachnis
Ilość stron 412
Okładka broszurowa
Opis Książka omawia psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich. Kierowana jest głównie do studentów, ponieważ daje pełny przegląd klasycznych i podstawowych prawidłowości w tej dziedzinie. Znajomość głównych reguł kierujących zachowaniem konsumentów stanowi punkt wyjścia do strategii działań w obszarach organizacji i zarządzania przemysłem oraz marketingu, w tym reklamy. Tym samym może być ona nieodzownym narzędziem pracy dla menedżerów zajmujących się strategiami marketingowymi i dla twórców reklamy.
Dr Anna Jachnis - psycholog, adiunkt w Katedrze Psychologii Pracy i Stresu Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie zajmuje się zagadnieniami zachowań konsumenckich. Współautorka publikacji Psychologia konsumenta i reklamy (Oficyna Wydawnicza Branta 1998 r.), której niniejsza książka stanowi wydanie drugie, poprawione i uzupełnione.
EAN 9788360186558
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2008-10-09
Tytuł oryginalny Psychologia Konsumenta
ISBN 978-83-60186-55-8
Autor Anna Jachnis
Rok wydania 2008
Wydawca Oficyna Wydawnicza Branta
Ilość stron 412
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 14,5 x 20,5 cm