KSIĄŻKA
Psychologia Konsumenta - Anna Jachnis [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Psychologia ogólna |
Autor | Anna Jachnis |
Ilość stron | 412 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Książka omawia psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich. Kierowana jest głównie do studentów, ponieważ daje pełny przegląd klasycznych i podstawowych prawidłowości w tej dziedzinie. Znajomość głównych reguł kierujących zachowaniem konsumentów stanowi punkt wyjścia do strategii działań w obszarach organizacji i zarządzania przemysłem oraz marketingu, w tym reklamy. Tym samym może być ona nieodzownym narzędziem pracy dla menedżerów zajmujących się strategiami marketingowymi i dla twórców reklamy. Dr Anna Jachnis - psycholog, adiunkt w Katedrze Psychologii Pracy i Stresu Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie zajmuje się zagadnieniami zachowań konsumenckich. Współautorka publikacji Psychologia konsumenta i reklamy (Oficyna Wydawnicza Branta 1998 r.), której niniejsza książka stanowi wydanie drugie, poprawione i uzupełnione. |
EAN | 9788360186558 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2008-10-09 |
Tytuł oryginalny | Psychologia Konsumenta |
ISBN | 978-83-60186-55-8 |
Autor | Anna Jachnis |
Rok wydania | 2008 |
Wydawca | Oficyna Wydawnicza Branta |
Ilość stron | 412 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 14,5 x 20,5 cm |
Psychologia ogólna
Książki