KSIĄŻKA
Psychologia coachingu biznesowego [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Psychologia - pozostałe
Autor Zdzisław Nieckarz, Sylwia Celińska-Nieckarz, Dorota Godlewska-Werner
Ilość stron 176
Okładka twarda
Opis Niniejsza publikacja ma na celu uporządkowanie informacji na temat coachingu biznesowego i osadzenie go w nurcie psychologicznym oraz przedstawienie jak najszerszego fragmentu wiedzy na temat ram koncepcyjnych zagadnienia, zawodu coacha biznesowego, procesu coachingu i jego skuteczności oraz metod pracy z klientem. W książce proponuje się również model coachingu biznesowego, którego celem jest połączenie trzech istotnych elementów procesu: klienta, organizacji i coacha. Publikacja kładzie nacisk na fakt, iż coaching biznesowy jest procesem nieliniowym, zależnym od wielu różnorodnych czynników, jednak ukierunkowanym na osiągnięcie jednego uniwersalnego celu - poprawy efektywności funkcjonowania.
EAN 9788377440537
Dział KSIĄŻKA
Autor Zdzisław Nieckarz, Sylwia Celińska-Nieckarz, Dorota Godlewska-Werner
Rok wydania 2013
Wydawca Harmonia
Ilość stron 176
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]