KSIĄŻKA
Przyszłość marketingu - Dominika Kaczorowska-Spychalska, Magdalena Kalińska-Kula [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Ekonomia
Autor Dominika Kaczorowska-Spychalska, Magdalena Kalińska-Kula
Ilość stron 406
Okładka miękka
Opis Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej - często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.
EAN 9788382202809
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2020-11-30
ISBN 9788382202809
Autor Dominika Kaczorowska-Spychalska, Magdalena Kalińska-Kula
Rok wydania 2020
Język polski
Ilość stron 406
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]