KSIĄŻKA
Przestrzeń dla kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pedagogika wczesnoszkolna
Ilość stron 336
Okładka miękka
Opis Katarzyna Parys podjęła wyzwanie zmagania się z obszarem badawczym, w który pedagodzy specjalni wkraczają incydentalnie. Złożoność zjawiska kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim zdecydowała się rozważyć w szerokiej perspektywie, nakreślając program badawczy tak, by objąć uwagą badawczą różnorodne czynniki mogące mieć znaczenie dla kreatywności dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną. Interesujące pole badań, szeroko zakrojony program badawczy, jak również prowadzone analizy świadczą o tym, że Autorka nie tylko odważnie podejmuje wyzwania badawcze, ale także wykazuje wysokie kompetencje badawcze, sprawnie porusza się po literaturze przedmiotu i - co ważne - potrafi przeprowadzić czytelnika zarówno przez dotychczasowe dociekania badawcze w badanym polu, jak i teoretyczne koncepty.
EAN 9788378504504
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2015-01-28
ISBN 978-83-7850-450-4
Rok wydania 2013
Ilość stron 336
Okładka miękka
Liczba nośników [1xSZKOŁA]