KSIĄŻKA
Przestrzeń dla kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Artykuł niedostępny
Kategoria | Pedagogika wczesnoszkolna |
Ilość stron | 336 |
Okładka | miękka |
Opis | Katarzyna Parys podjęła wyzwanie zmagania się z obszarem badawczym, w który pedagodzy specjalni wkraczają incydentalnie. Złożoność zjawiska kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim zdecydowała się rozważyć w szerokiej perspektywie, nakreślając program badawczy tak, by objąć uwagą badawczą różnorodne czynniki mogące mieć znaczenie dla kreatywności dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną. Interesujące pole badań, szeroko zakrojony program badawczy, jak również prowadzone analizy świadczą o tym, że Autorka nie tylko odważnie podejmuje wyzwania badawcze, ale także wykazuje wysokie kompetencje badawcze, sprawnie porusza się po literaturze przedmiotu i - co ważne - potrafi przeprowadzić czytelnika zarówno przez dotychczasowe dociekania badawcze w badanym polu, jak i teoretyczne koncepty. |
EAN | 9788378504504 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2015-01-28 |
ISBN | 978-83-7850-450-4 |
Rok wydania | 2013 |
Ilość stron | 336 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xSZKOŁA] |
Pedagogika wczesnoszkolna
Książki