KSIĄŻKA
Przeskoczyć Przepaść - Geoffrey A . Moore [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Geoffrey A . Moore
Ilość stron 184
Okładka broszurowa
Opis Nie skacz! Działaj zgodnie ze sprawdzonym planem! Wyobraź sobie, że wprowadzasz na rynek nowy produkt technologiczny i odnosisz spektakularny sukces. Teraz Twoim zadaniem jest przekuć "wczesny sukces rynkowy" na realny zysk i możliwość dalszego rozwoju firmy. Musisz zatem wykonać solidny skok i znaleźć się w głównym nurcie. Jednak oba rynki oddziela PRZEPAŚĆ. Od czego zacząć? Przede wszystkim zapomnij o tradycyjnym marketingu i stwórz nowy plan działania, nawet jeśli wydaje Ci się sprzeczny rozsądkiem. A zatem zamiast sprzedawania produktu naucz się nawiązywać relacje z klientami i tworzyć z nimi partnerski układ. Po co? By zmniejszyć szok związany z nowością. Zmiany w dziedzinie nowoczesnych technologii zachodzą tak szybko, że nikt nie mógłby wytrzymać ich tempa na dłuższą metę, gdybyśmy skupiali się wyłącznie na transakcjach. Jak to zrobić? Najlepszym sposobem na przygotowanie się do pracy w szybko zmieniającym się, bardzo konkurencyjnym świecie współczesnego marketingu jest stworzenie nowego modelu działania poprzez budowanie trwałych i przynoszących owoce relacji rynkowych. To książka pokaże Ci, jak ten model działa w praktyce i jak możesz go użyć do własnych celów, by Twoje dzieło nie pozostało tylko zabawką małej grupki geeków.
EAN 9788324662951
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2013-02-15
ISBN 978-83-246-6295-1
Autor Geoffrey A . Moore
Rok wydania 2013
Ilość stron 184
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 14 x 20 cm
Długość (razem z opakowaniem) 210
Szerokość (razem z opakowaniem) 140
Wysokość (razem z opakowaniem) 10