KSIĄŻKA
Przedsiębiorstwo Teoria I Praktyka Zarządzania [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Marketing |
Ilość stron | 492 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Podręcznik obejmuje wiedzę o teoretycznych podstawach funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz o zarządzaniu nim. Autorzy omówili: - istotę przedsiębiorstwa oraz rolę przedsiębiorcy i przedsiębiorczości, - znaczenie przedsiębiorstwa w gospodarce, - otoczenie i konkurencyjność przedsiębiorstwa, - cele i misję przedsiębiorstw oraz ich typy, - ryzyko w działalności przedsiębiorstwa, - zasoby, strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa i jego kadrę menedżerską, - strategiczne i operacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem, - kulturę i etykę w działalności przedsiębiorstwa, - zarządzanie w sytuacjach kryzysowych. Podręcznik jest przeznaczony dla: studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, przedsiębiorców i menedżerów. |
EAN | 9788320819281 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2011-02-02 |
Tytuł oryginalny | Przedsiębiorstwo Teoria I Praktyka Zarządzania |
ISBN | 978-83-208-1928-1 |
Rok wydania | 2011 |
Wydawca | PWE |
Ilość stron | 492 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 16 x 23,5 cm |
Marketing
Książki