KSIĄŻKA
Promocja Reklama I Public Relations W Małej Firmie - Marcin Pietraszek [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Zarządzanie
Seria n/d
Autor Marcin Pietraszek
Ilość stron 168
Okładka broszurowa
Opis Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie dużej korporacji. Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces.
EAN 9788324683369
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2014-02-21
ISBN 978-83-246-8336-9
Seria n/d
Autor Marcin Pietraszek
Rok wydania 2014
Ilość stron 168
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 20.8 x 14.0 cm