KSIĄŻKA
Promocja placówki edukacyjnej - Lechosław Gawrecki [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Edukacja wczesnoszkolna
Autor Lechosław Gawrecki
Opis Książka stanowi kompendium działań marketingowych w oświacie. W publikacji scharakteryzowano wolny rynek w oświacie i rolę usług edukacyjnych. Przedstawiono działania marketingowe oraz formy i środki promocji, którymi może posłużyć się szkoła, aby zainteresować potencjalnych uczniów; pokazano, w jaki sposób tworzyć jej wizerunek i prowadzić działania z zakresu public relations. Wskazano także skuteczne i profesjonalne działania kierownicze dyrektora-menedżera. Celem publikacji jest próba przeniesienia twierdzeń ekonomicznych z zakresu marketingu na grunt pedagogiczny i wykazanie, że w dzisiejszych warunkach promocja szkoły jest konieczna i musi mieć indywidualny charakter. Wolny rynek w oświacie podlega wprawdzie regułom ogólnym tego zjawiska, ale ma też swoją specyfikę, wynikającą chociażby z istnienia obowiązku szkolnego.
EAN 9788361249085
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2009-03-19
ISBN 978-83-61249-08-5
Autor Lechosław Gawrecki
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]