KSIĄŻKA
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Robert Stępowski
Ilość stron 240
Okładka broszurowa
Opis Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej.Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce.
EAN 9788363566333
Dział KSIĄŻKA
Autor Robert Stępowski
Rok wydania 2014
Wydawca Słowa i Myśli
Ilość stron 240
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 17,6x25 cm
Szerokość (razem z opakowaniem) 165
Długość (razem z opakowaniem) 235
Wysokość (razem z opakowaniem) 14