KSIĄŻKA
Projektowanie stron WWW. Użyteczność w praktyce [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Webmastering | E-biznes
Autor Marek Kasperski, Anna Boguska-Torbicz
Ilość stron 368
Okładka miękka
Opis

Poznaj metody prototypowania, aby tworzyć perfekcyjne strony WWW

  • Jak zbadać i zdefiniować oczekiwania użytkowników?
  • Jak formatować formularze?
  • Jak zaprojektować obsługę błędów?

Prototypowanie to efektywna metoda pozyskiwania wiedzy o przyszłym serwisie na początku tworzenia witryny internetowej. Dzięki temu można sprawdzić, w jaki sposób klienci będą poruszać się po nowej stronie WWW, przeanalizować ich preferencje i oczekiwania. Prototypowanie jako specyfikacja jest istotne także dla działu kreacji i działu technologii (IT). Programem umożliwiającym tworzenie prototypów w prosty sposób, zainstalowanym na większości komputerów klasy PC, jest PowerPoint -- element pakietu Microsoft Office. Chociaż aplikacja ta służy przede wszystkim do tworzenia prezentacji, można wykorzystać ją do budowy interaktywnych prototypów stron.

Z książki "Projektowanie stron WWW. Użyteczność w praktyce" nauczysz się, jak tworzyć schematy witryn internetowych oraz interfejsów użytkownika tak, aby były zgodne z oczekiwaniami klientów. Poznasz wiele metod i narzędzi przydanych podczas prototypowania i tworzenia strony. Zyskasz wiedzę na temat użytkownika, czyli tego, jak ludzie postrzegają świat, jak oddziałują na nich kolory, co przyciąga ich uwagę, jak dobierać elementy graficzne oraz typograficzne i -- co najważniejsze -- jak to wszystko wykorzystać podczas projektowania, a następnie tworzenia atrakcyjnej strony WWW.

  • Projektowanie jako proces
  • Prototypowanie i rodzaje prototypów
  • Elementy stron WWW
  • Graficzny interfejs użytkownika
  • Elementy GUI
  • Reklama
  • Typografia
  • Grafika i kolory
  • Projektowanie obsługi błędów
  • Analiza danych -- dendrogramy
  • Papierowe makiety
  • Persony i formularze
  • Badania wykorzystywane przy projektowaniu stron

Wykorzystaj całą dostępną wiedzę i stwórz strony, które przyciągną klientów!

EAN 9788324612918
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2008-12-03
ISBN 83-246-1291-2
Autor Marek Kasperski, Anna Boguska-Torbicz
Wydawca Helion
Ilość stron 368
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 158x235