KSIĄŻKA
Projektowanie strategii marki. Profesjonalna instrukcja budowy silnej marki - Maciej Tesławski [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Maciej Tesławski
Ilość stron 346
Okładka miękka
Opis / Projektowanie strategii marki/ jest drugim, całkowicie odnowionym wydaniem książki/ Strategia marketingowa./ *Maciej Tesławski wraz z zespołem autorów wprowadza czytelnika krok po kroku w świat projektowania prawdziwej i praktycznej strategii marki.* * Ta książka to kompendium wiedzy, doświadczeń i punktów widzenia wielu strategów i marketerów, co pomaga zrozumieć złożoność procesu konstruowania strategii marki i odnaleźć właściwą drogę do celu.* * Z książki dowiesz się m.in.:* ? o marce - czym jest i dlaczego jest taka ważna w biznesie, ? o strategii marketingowej - dlaczego niezbędne jest określenie wizji i drogi jej osiągania, ? o analizie - dlaczego określenie punktu wyjścia wpływa na strategię, ? o segmentacji - dlaczego poznanie klienta jest warunkiem sukcesu, ? z jakich ważnych elementów składa się strategia marki, ? jak pozycjonować markę, by skutecznie wyróżniała się na rynku, ? jak zaprojektować strategię marki, by jej przekaz był zrozumiały. / Projektowanie strategii marki/* to niezbędnik dla marketerów dostrzegających coraz większą wagę strategii marki.* Zarówno dla tych, którzy pracują w agencjach marketingowych, jak i tych, którzy borykają się z tym tematem w swoich firmach. Zawiera praktyczną wiedzę, co i jak robić, by nie zginąć na rynku, i jak sprawić, by *marka - będąc kolejnym produktem na półce - stała się jedynym wyborem konsumenta*.
EAN 9788363566968
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2018-02-06
ISBN 978-83-63566-96-8
Autor Maciej Tesławski
Rok wydania 2018
Ilość stron 346
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 165 x 235 x 20