KSIĄŻKA
Projektowanie doświadczeń - Igor Gałązkiewicz [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Igor Gałązkiewicz
Ilość stron 222
Okładka twarda
Opis Projektowanie doświadczeń to porywająca podróż po świecie marketingu, designu i architektury. Opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod komunikacji. Żyjemy bowiem w czasach, gdy nawet najlepiej zaprojektowane produkty i usługi przestały być same w sobie wystarczająco atrakcyjne, a rzeczy, by były pożądane (oprócz tego, że powinny być dobrze wykonane i opowiedziane), muszą podążać za treścią życia.
EAN 9788363566937
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2017-12-07
ISBN 978-83-63566-93-7
Autor Igor Gałązkiewicz
Rok wydania 2017
Ilość stron 222
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 155 x 220 x 20