KSIĄŻKA
Projektowanie Dla Nowych Mediów - Tricia Austin, Richard Doust [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Pozostałe |
Autor | Tricia Austin, Richard Doust |
Ilość stron | 192 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Pierwsza na polskim rynku, wyjątkowa książka, która prezentuje najnowocześniejsze technologie i narzędzia - nowe media - oferowane grafikom i projektantom przez dynamicznie rozwijający się przemysł komputerowy, m.in. szerokopasmowy Internet, CD-ROM, DVD, gry internetowe i wszelkie inne środowiska cyfrowe i interaktywne. Książka opisuje sposoby wykorzystania w projektowaniu graficznym komputerowych technik cyfrowych - środka łączącego słowa, obrazy, animacje, dźwięk -umożliwiających interakcję z użytkownikiem. Pokazuje też jak ich używać na potrzeby telewizji, przy tworzeniu teledysków, gier, animacji, płyt CD czy wystaw; w Internecie - przy projektowaniu witryn, w wyszukiwarkach, blogach, e-learningu, handlu elektronicznym, czy przy tworzeniu gier komputerowych. Książka przedstawia również tło historyczne nowych mediów, definiuje terminy z nimi związane, opisuje wyzwania stawiane współczesnemu grafikowi i umiejętności niezbędne do pracy w tej branży, ze szczególnym uwzględnieniem stadiów procesu twórczego. Omawia również stosowane technologie, perspektywy na przyszłość oraz przewidywane odkrycia technologiczne i wpływ, jaki będą one miały na pracę projektantów. |
EAN | 9788301153557 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2008-05-13 |
Tytuł oryginalny | Projektowanie Dla Nowych Mediów |
ISBN | 978-83-01-15355-7 |
Autor | Tricia Austin, Richard Doust |
Rok wydania | 2008 |
Wydawca | PWN |
Ilość stron | 192 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 21,5 x 25,5 cm |
Pozostałe
Książki