KSIĄŻKA
Projektowanie Dla Nowych Mediów - Tricia Austin, Richard Doust [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Tricia Austin, Richard Doust
Ilość stron 192
Okładka broszurowa
Opis Pierwsza na polskim rynku, wyjątkowa książka, która prezentuje najnowocześniejsze technologie i narzędzia - nowe media - oferowane grafikom i projektantom przez dynamicznie rozwijający się przemysł komputerowy, m.in. szerokopasmowy Internet, CD-ROM, DVD, gry internetowe i wszelkie inne środowiska cyfrowe i interaktywne.
Książka opisuje sposoby wykorzystania w projektowaniu graficznym komputerowych technik cyfrowych - środka łączącego słowa, obrazy, animacje, dźwięk -umożliwiających interakcję z użytkownikiem. Pokazuje też jak ich używać na potrzeby telewizji, przy tworzeniu teledysków, gier, animacji, płyt CD czy wystaw; w Internecie - przy projektowaniu witryn, w wyszukiwarkach, blogach, e-learningu, handlu elektronicznym, czy przy tworzeniu gier komputerowych.
Książka przedstawia również tło historyczne nowych mediów, definiuje terminy z nimi związane, opisuje wyzwania stawiane współczesnemu grafikowi i umiejętności niezbędne do pracy w tej branży, ze szczególnym uwzględnieniem stadiów procesu twórczego. Omawia również stosowane technologie, perspektywy na przyszłość oraz przewidywane odkrycia technologiczne i wpływ, jaki będą one miały na pracę projektantów.
EAN 9788301153557
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2008-05-13
Tytuł oryginalny Projektowanie Dla Nowych Mediów
ISBN 978-83-01-15355-7
Autor Tricia Austin, Richard Doust
Rok wydania 2008
Wydawca PWN
Ilość stron 192
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 21,5 x 25,5 cm