KSIĄŻKA
Programowanie gier. Kompendium [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Programowanie |
Autor | Bruno Miguel Teixeira de Sousa |
Ilość stron | 776 |
Okładka | miękka |
Opis |
Książka "Programowanie gier. Kompendium" dostarczy całej potrzebnej wiedzy, byś stał się twórcą pasjonujących gier komputerowych.
Podzielona na rozdziały zgodnie z poziomem zaawansowania, opisuje kolejno wszystkie aspekty dotyczące programowania gier. Mniej doświadczeni czytelnicy poznać mogą zasady posługiwania się językiem C++ i sprawdzić swe umiejętności pisząc dwie gry tekstowe. Ale to tylko rozgrzewka przed skokiem w krainę DirectX i poznaniem podstawowych składników tej najbardziej rozrywkowej z bibliotek, czyli DirectX Graphics, DirectSound i DirectInput. Twoje umiejętności podniesie z pewnością zaprojektowanie własnych, uniwersalnych modułów, z pomocą których tworzone są przykładowe programy.
Kolejna część książki opisuje w przystępny sposób bardziej zaawansowane tematy, takie jak matematyczne podstawy tworzenia gier, modelowanie fizyczne, sztuczna inteligencja. Na zakończenie dowiesz się, jak napisać prawdziwą, dużą i atrakcyjną grę i... jak ją sprzedać. Książka zawiera:
|
EAN | 9788373611191 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2003-08-27 |
Tytuł oryginalny | Game Programming All In One |
ISBN | 83-7361-119-3 |
Autor | Bruno Miguel Teixeira de Sousa |
Tłumaczenie | Adam Bochenek, Jarosław Dobrzański, Sławomir Dzieniszewski |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 776 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | B5 |
Programowanie
Książki