KSIĄŻKA
Profesjonalna Obsługa Klienta I Radzenie Dobie Z Trudnym Klientem W Urzędzie - Radosław Hancewicz [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Radosław Hancewicz
Ilość stron 128
Okładka broszurowa
Opis Praca w urzędzie na pierwszej linii frontu to ciężki kawałek chleba. Urzędnik z przysłowiowego okienka traktowany jest często z założenia jako wróg. Niby sensem jego pracy jest udzielenie pomocy osobie, która przychodzi do urzędu ze swoim problemem, jednak nie od dziś wiadomo, że na linii urząd-interesant trwa cicha, lecz zaciekła wojna podjazdowa. Jakoś tak zwykle bywa, że reprezentanta państwowej instytucji z miejsca przypisujemy do kategorii "ONI". Pracownik pierwszej linii urzędowego frontu wystawiony jest na bezustanną krytykę swoich zachowań i postaw, a to wpływa zarówno na stosunek klientów do niego samego, jak i na wizerunek całego urzędu.
EAN 9788324638727
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2012-11-27
ISBN 978-83-246-3872-7
Autor Radosław Hancewicz
Rok wydania 2013
Ilość stron 128
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 14 x 21 cm