KSIĄŻKA
Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie - Alicja Grochowska [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Seria Psychologia W Monografiach Naukowych
Autor Alicja Grochowska
Ilość stron 346
Okładka miękka
Opis Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by wskazać możliwości praktycznego kreowania skutecznego przekazu reklamowego. Dowiedz się: co wpływa na odbiór reklam przez konsumenta; co zapamiętujemy z reklam i dlaczego; co więc należy brać pod uwagę, tworząc dobry przekaz reklamowy? ?Przedmiotem książki Alicji Grochowskiej jest pokazanie procesów poznawczych uruchamianych w doświadczeniu reklam na różnym poziomie ich przetwarzania. Od prostej percepcji, graniczącej prawie z odbiorem bodźców na poziomie zmysłowym, do złożonych procesów pamięci, łączących także i pozapoznawcze procesy, takie jak na przykład afekt, który modyfikuje doświadczanie bodźców marketingowych. [?] Książka ta bardzo dobrze pokazuje, jak zaawansowane teorie poznawcze mogą być wykorzystywane w tworzeniu reklam i badaniu ich skuteczności?. Z recenzji prof. Andrzeja Falkowskiego.
EAN 9788374892254
Dział KSIĄŻKA
ISBN 978-83-7489-225-4
Seria Psychologia W Monografiach Naukowych
Autor Alicja Grochowska
Wydanie 1
Rok wydania 2009
Ilość stron 346
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 160 x 230