KSIĄŻKA
Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług - Jon Yablonski [KSIĄŻKA]

3499

Wysyłamy w 72h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Kategoria Pozostałe albumy i poradniki
Autor Jon Yablonski
Ilość stron 144
Okładka miękka
Opis Nawet najciekawsze rozwiązanie w zakresie cyfrowego interfejsu nie znajdzie uznania, jeśli jego twórcy nie wezmą pod uwagę psychologii behawioralnej, która opisuje prawa rządzące zachowaniem ludzi. Próba zmuszenia użytkownika do porzucenia tego, co już zna, i dostosowania swojego działania do interfejsu jest jednym z najpoważniejszych błędów projektantów produktów i usług. Zaproponowane rozwiązanie ma sprawiać dobre wrażenie i przekonywać do korzystania, ale przede wszystkim musi być zgodne ze schematem, według którego ludzie postrzegają świat i w nim działają. Ta książka jest przewodnikiem po najważniejszych z punktu widzenia projektanta UX prawach psychologii, dzięki którym możliwe jest tworzenie produktów i usług o bardziej intuicyjnym i ukierunkowanym na człowieka charakterze. Autor posłużył się przykładami znanych aplikacji, aby lepiej wyjaśnić, jak ludzie się zachowują i dlaczego. Przedstawił też cały szereg praw i zasad opisanych w psychologii wraz z dokładnym wyjaśnieniem, jak ich zastosowanie przyczyni się do tego, aby zaprojektowany produkt cyfrowy był pomocny, skuteczny i chętniej wybierany. Przewodnik został napisany tak, aby jak najbardziej ułatwić wykorzystanie zawartych w nim informacji w codziennej pracy.
EAN 9788328380547
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2021-08-31
ISBN 978-83-283-8054-7
Autor Jon Yablonski
Wydanie 1
Rok wydania 2021
Ilość stron 144
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Długość (razem z opakowaniem) 208
Szerokość (razem z opakowaniem) 140