KSIĄŻKA
Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji [KSIĄŻKA]
Kategoria | Psychologia ogólna |
Seria | Power |
Autor | Jarosław Kordziński |
Ilość stron | 184 |
Okładka | miękka |
Opis |
Reguły perswazji są po to, by je... wykorzystywać
Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym, jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem Najbardziej skuteczni są ludzie, którzy... są skuteczni. Kiedy na samą myśl o przekonaniu kogoś do swojego rozwiązania przechodzą Cię ciarki i tracisz zapał, możesz być pewny, że rzeczywiście Ci się to nie uda. Jeżeli natomiast tryskasz entuzjazmem i pewnością siebie -- sukces perswazyjny masz w zasięgu ręki! Skuteczne oddziaływanie na ludzi wymaga przede wszystkim dobrego poznania samego siebie oraz kogoś, na kogo chcemy wpłynąć. Każdy z nas reprezentuje odmienny styl osobowości, który decyduje o indywidualnym modelu odczytywania rzeczywistości i reagowania na nią. Sposób skutecznej interakcji z drugim człowiekiem powinien być dostosowany do jego temperamentu, charakteru i typu inteligencji. Nie wolno Ci zapomnieć o postawach i wartościach, będących fundamentalnymi elementami postrzegania otaczającego świata. Pamiętaj także o kilku podstawowych zasadach, których przestrzeganie pozwoli Ci przedstawić rozmówcy sprawę z najbardziej korzystnej dla Ciebie strony:
A teraz otwórz tę książkę i wkrocz do fascynującego świata perswazji! |
EAN | 9788324621576 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2009-03-18 |
ISBN | 83-246-2157-1 |
Seria | Power |
Autor | Jarosław Kordziński |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 184 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |