KSIĄŻKA
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak to się robi [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Webmastering | E-biznes
Autor Bartosz Danowski, Michał Makaruk
Ilość stron 264
Okładka miękka
Opis

Praktyczny przewodnik po skutecznej promocji w internecie

  • Skąd wyszukiwarki biorą informacje o wyświetlanych stronach?
  • Jak sprawić, aby Twoja firma pojawiała się w wynikach przed konkurencją?
  • Jakich dodatkowych technik promocji użyć do zwiększenia ruchu na stronie i związanych z tym zysków?

Wywiad z autorami książki

Wyobraź sobie, że w trakcie surfowania po internecie znalazłeś ciekawą ofertę. Po pewnym czasie chcesz wrócić na stronę, na której znajduje się interesujący Cię produkt, ale nie pamiętasz jej adresu ani nazwy firmy. Wpisujesz w wyszukiwarce nazwę przedmiotu, ale zamiast szukanej witryny pojawiają się setki innych. Zniecierpliwiony kupujesz produkt u innego sprzedawcy. Nie chcesz, aby coś podobnego spotkało Twoich klientów? Zainteresuj się pozycjonowaniem stron, czyli technikami poprawiania pozycji witryny w wynikach wyświetlanych przez wyszukiwarki.

Dzięki książce "Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak to się robi" zrozumiesz, jak działają wyszukiwarki, jak wpływa to na kolejność wyświetlania odnośników do znalezionych materiałów, a przede wszystkim -- jak użyć tej wiedzy do tworzenia stron, które będą zajmowały wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Poznasz także techniki umożliwiające poprawę funkcjonalności witryny oraz dodatkowe sposoby jej promowania, dzięki czemu liczba osób odwiedzających strony Twojej firmy szybko wzrośnie, podobnie jak generowane przez nią zyski.

  • Działanie wyszukiwarek
  • Dobór odpowiednich słów kluczowych
  • Poprawny układ elementów stron
  • Używanie odsyłaczy wewnętrznych i zewnętrznych
  • Ułatwianie indeksacji witryny
  • Monitorowanie ruchu na stronie i jej popularności
  • Zapewnianie funkcjonalności witryny
  • Dodatkowe techniki promocji stron
  • Wystrzeganie się nieuczciwych pozycjonerów

Wyprzedź konkurencję i ułatw swoim klientom dotarcie do swojej oferty.

EAN 9788324606900
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2007-06-12
ISBN 83-246-0690-4
Autor Bartosz Danowski, Michał Makaruk
Wydawca Helion
Ilość stron 264
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary B5