KSIĄŻKA
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej [KSIĄŻKA]
Kategoria | Biznes - opracowania ogólne |
Seria | Exclusive |
Autor | Dorota Staniszewska, Marek Staniszewski |
Ilość stron | 136 |
Okładka | miękka |
Opis |
Rzecz o gustach, trendach i pragnieniach
"Każdy klient dokładnie wie, czego nie chce" (prawo Murphy...ego). Jeśli jednak mówimy o tym, czego klient naprawdę chce, sprawa nie jest już tak prosta. Klient chce czuć się dobrze, wygodnie, wyjątkowo - i nie chce się bać. Wywołanie u niego takiego stanu ducha jest, Szanowny Sprzedawco, Twoim zadaniem. Chcąc osiągnąć cel, musisz najpierw poznać odpowiedź na pytanie: "Dlaczego ludzie kupują rzeczy, których nie potrzebują, i w dodatku są z tego zadowoleni?". Książka ta powstała z połączenia dwóch sprzecznych na co dzień perspektyw: sprzedawcy i klienta. Pomoże Ci rozpoznać potrzeby klienta i dotrzeć do tych, które przekładają się na największy zysk. Zrozumiesz też, dlaczego Ty sam zachowujesz się tak, a nie inaczej w sytuacjach zakupowych. Zaczniesz manewrować między kaprysami odbiorców, zmiennymi megatrendami i faktycznymi potrzebami nabywców Twoich produktów. To bieg z przeszkodami, więc czas na rozgrzewkę:
|
EAN | 9788324624454 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2009-12-10 |
ISBN | 978-83-246-2445-4 |
Seria | Exclusive |
Autor | Dorota Staniszewska, Marek Staniszewski |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 136 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |