KSIĄŻKA
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Seria Exclusive
Autor Dorota Staniszewska, Marek Staniszewski
Ilość stron 136
Okładka miękka
Opis

Rzecz o gustach, trendach i pragnieniach

  • Astronomia ludzkich potrzeb
  • Fakty ukryte pod obrazem
  • Oko w oko z consumer insight
  • Poznawanie odbiorcy z bliska

"Każdy klient dokładnie wie, czego nie chce" (prawo Murphy...ego). Jeśli jednak mówimy o tym, czego klient naprawdę chce, sprawa nie jest już tak prosta. Klient chce czuć się dobrze, wygodnie, wyjątkowo - i nie chce się bać. Wywołanie u niego takiego stanu ducha jest, Szanowny Sprzedawco, Twoim zadaniem. Chcąc osiągnąć cel, musisz najpierw poznać odpowiedź na pytanie: "Dlaczego ludzie kupują rzeczy, których nie potrzebują, i w dodatku są z tego zadowoleni?".

Książka ta powstała z połączenia dwóch sprzecznych na co dzień perspektyw: sprzedawcy i klienta. Pomoże Ci rozpoznać potrzeby klienta i dotrzeć do tych, które przekładają się na największy zysk. Zrozumiesz też, dlaczego Ty sam zachowujesz się tak, a nie inaczej w sytuacjach zakupowych. Zaczniesz manewrować między kaprysami odbiorców, zmiennymi megatrendami i faktycznymi potrzebami nabywców Twoich produktów. To bieg z przeszkodami, więc czas na rozgrzewkę:

  • Dlaczego consumer insight robi tak oszałamiającą karierę?
  • Czy pomagać klientowi w podejmowaniu nieracjonalnych decyzji?
  • Jak sprzedawać wspaniałe samopoczucie?
  • Do którego momentu rozszerzać swoje portfolio produktowe?

EAN 9788324624454
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2009-12-10
ISBN 978-83-246-2445-4
Seria Exclusive
Autor Dorota Staniszewska, Marek Staniszewski
Wydawca OnePress
Ilość stron 136
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary A5