KSIĄŻKA
Porażki Marek Największe Wpadki Rekinów Biznesu - Matt Haig [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Matt Haig
Ilość stron 320
Okładka broszurowa
Opis Świetnie napisana, zabawna, choć pewnie nie dla wszystkich, książka przybliżająca kulisy najgłośniejszych i zazwyczaj bardzo kosztownych pomyłek takich potentatów rynkowych, jak Coca-Cola, IBM, Microsoft, McDonald's, Sony, Pepsi czy British Airways. Autor podzielił je na kilka kategorii, w tym m.in.: wpadki PR (brak reakcji firmy Gerber, znanego producenta żywności dla dzieci, na przypadki znalezienia w ich produktach dla niemowląt kawałków szkła, mimo że sporo milusińskich się pokaleczyło), zgrzyty kulturowe (firmy motoryzacyjne nie zwracające uwagi na znaczenia nazw aut w innych językach: Chevy Nova wprowadzony na rynki Ameryki Łacińskiej, mimo że "nova" po hiszpańsku oznacza "nie jedzie"; Mitsubishi Pajero w Hiszpanii, gdzie "pajero" w lokalnym slangu to "onanista").
EAN 9788311103467
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2006-03-28
Tytuł oryginalny Porażki Marek Największe Wpadki Rekinów Biznesu
ISBN 83-11-10346-1
Autor Matt Haig
Rok wydania 2006
Wydawca Bellona
Ilość stron 320
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 17 x 24 cm